Gimnazistų individualios pažangos stebėsena
Gimnazistai, mokslo metų pradžioje išsikelia mokymosi ir asmeninio tobulėjimo (bendrųjų kompetencijų) tikslus. Po I pusmečio jie matuojasi individualią pažangą, jeigu reikia, gali koreguoti išsikeltus mokymosi tikslus. Pasibaigus mokslo metams kiekvienas gimnazistas, kartu su auklėtoju reflektuoja asmeninę pažangą.
Vykdoma gimnazisto individualios pažangos stebėsena. Mokslo metų pradžioje, I ir II ir III klasėse, klasės auklėtojas organizuoja individualius trišalius pokalbius su auklėtiniais bei jų tėvais.
Individualią pažangą tėvai aptaria su dėstančiais mokytojais per tėvų dienas, esant reikalui kontaktuoja per Tamo dienyną.
Auklėtojai kiekvieno gimnazisto mokymąsi aptaria:
- per tėvų susirinkimus
- per individualius pokalbius
- gimnazijos duotu telefonu
Tėvai apie ugdymosi rezultatus informuojami elektroniniame dienyne https://www.tamo.lt.
Tėvai apie vaiko pažangumą ir lankomumą seka informaciją elektroniniame dienyne. Neturintiems prieigos prie interneto, klasės auklėtojai pateikia popierines ataskaitas. Po I pusmečio gimnazistai matuojasi individualią pažangą, jeigu reikia, gali koreguoti išsikeltus mokymosi tikslus. Pasibaigus mokslo metams kiekvienas gimnazistas, kartu su klasės vadovu reflektuoja asmeninę pažangą, su rezultatais supažindina tėvus.